Filmy balet

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje balet. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Historia człowieka, który zamiast starzeć się – młodnieje.
Tajne stowarzyszenie, organizacja przestępcza o nazwie "Wampiry" terroryzuje Paryż. Mnożą się porwania, rozboje i zabójstwa. Metody działania policji są przestarzałe. Dziennikarz Philippe Guerande (Édouard Mathé) pracuje w gazecie światowej i właśnie jego przełożeni wysłali do zbadania zbrodni.
Tomek- bramkarz pierwszoligowego klubu zwolniony z powodu kontuzji - to wdowiec wychowujący trzynastoletnią córkę Martę. Mając na uwadze jej dobro postanawia wyprowadzić się z podrzędnej dzielnicy Warszawy, w której przez kilka ostatnich lat był zmuszony wynajmować mieszkanie. Jego wybór pada na Konstancin - ekskluzywną, podwarszawską miejscowość, gdzie Marta miałaby szansę na dobrą szkołę, lepsze sąsiedztwo i bardziej odpowiednie towarzystwo. Żeby jednak jego marzenie mogło się spełnić Tomek w nowym miejscu musi znaleźć zarówno mieszkanie, jak i pracę. Tomek w trakcie swoich poszukiwań przypadkowo spotyka Barbarę (Elżbieta Słoboda), która - nie zawracając sobie zupełnie głowy takim drobiazgiem, jak płeć - przystojnego czterdziestokilkulatka uważa za odpowiednią osobę na stanowisko prowadzącego dom jej córki, Agaty.


Mary Fiore jest znakomitą specjalistką od planowania ślubów. Jej kariera wręcz rozkwita czego nie można powiedzieć o jej życiu uczuciowym. Po prostu Mary wciąż nie trafia na tego właściwego faceta. Dopiero gdy przystojny doktor Steve Edison uratuje ją z dość komicznej opresji, w sercu Mary zacznie kiełkować uczucie i nadzieja na szczęście w miłości. Niestety z osobą Stevea wiąże się pewna niewygodna tajemnica. Gdy Mary ją odkryje będzie musiała zawiesić na kołku swój zimny profesjonalizm i walczyć o względy Tego Jedynego. Steve bowiem na pewno powie Tak - tylko jeszcze nie wiadomo komu...
Molly Gun Murphy jest beztroską dziewczyną, córką dawnej legendy rocka i prawdziwa gwiazdą manhattańskiej śmietanki towarzyskiej. Kiedy jednak jej cały odziedziczony majątek zostaje skradziony, Molly jest zmuszona zrobić to, czego nigdy jeszcze dotąd nie próbowała podjąć pracę! Zatrudnia się jako niania. Ray Sheline Fanning jest nad wiek dojrzała ośmiolatką, która niekiedy zachowuje się jak czterdziestolatka. Emocjonalna przepaść między dziewczynką a jej goniąca za karierą mamą Locklear jest ogromna. Ray dorasta pod opieką ciągle zmieniających się niań; nie zna stabilizacji i rodzinnego życia. Molly i Ray, choć tak różne, tak samo odczuwają bolesną samotność w otaczającym je świecie. Obie jednak bardzo starają się dostosować do siebie i wkrótce odkrywają jedna w drugiej prawdziwą przyjaciółkę.
Za zdemolowanie audytorium uliczny tancerz i chuligan Tyler odbywa karę w szkole artystycznej, gdzie czuje się nieswojo. Jego życie diametralnie ulega zmianie, gdy poznaje baletnicę Norę.

Balerina

6,6
11-letnia Felicja od zawsze marzy o tym, by zostać baleriną w paryskiej operze. Razem z najlepszym przyjacielem, spryciarzem Wiktorem ucieka z sierocińca, by spróbować swych sił w paryskiej szkole baletu. Dzięki swej pasji, urokowi i talentowi trafia pod opiekuńcze skrzydła dawnej gwiazdy baletu Madame Odetty, która otworzy przed Felicją magiczny świat tańca i muzyki. Wielkie plany małej Felicji może pokrzyżować jej największa rywalka – podstępna Kamila, której matka nie cofnie się przed niczym, by utorować córce drogę do kariery. Na szczęście Felicja zawsze może polegać na Wiktorze i Madame Odetcie, którzy nie pozwolą jej zwątpić w siebie i w swoje marzenia.
Portman jako Nina, niesamowicie utalentowana, lecz groźnie niestabilna psychicznie balerina u progu sławy. Doprowadzona do granic wytrzymałości psychicznej i fizycznej przez dyrektora artystycznego (Vincent Cassel) i świadomość zagrożenia, które stanowi jej rywalka (Mila Kunis), Nina zatraca granice pomiędzy fikcją, a rzeczywistością. Wraz z rosnącą presją, obsesje Niny wymykają się spod kontroli przenosząc ją w świat koszmarnych wizji, które zagrażają nie tylko jej psychice, lecz także jej życiu.
Paryż 1913 roku. Coco Chanel ogląda pierwsze skandaliczne przedstawienie „Święta Wiosny” Igora Strawińskiego. Rytmiczny dysonans partytury i szokująca choreografia wywołują burzę. Ale Coco jest zachwycona Igorem, który gwałtownie wybiega z teatru. Siedem lat później, Coco i Igor spotykają się ponownie. Pomimo rozkwitu interesów, Coco pogrążona jest w rozpaczy po tragicznej śmierci swojego kochanka Arthura „Boy” Capela. Igor znalazł się we Francji uciekając przed bolszewicką rewolucją. Pomiędzy projektantką a kompozytorem nawiązuje się natychmiastowa przyjaźń i wzajemna fascynacja. Coco zaprasza Igora wraz z żoną i dziećmi do zamieszkania w jej wilii na obrzeżach Paryża. W czasie letnich miesięcy pomiędzy Coco i Igorem rozwija się romans. Korzysta na tym ich praca: Igor komponuje w nowym, bardziej liberalnym stylu, a Coco tworzy wraz z fabrykantem perfum, Ernestem Beaux, Chanel Nr 5. Tymczasem narastające napięcie panujące w wilii jest trudne do zniesienia.
Podczas treningów przygotowujących do mistrzostw Streetdance w Wielkiej Brytanii grupa tancerzy ulicznych zmuszona jest do pracy z tancerzami ze szkoły baletowej. Choć nie mają wspólnych korzeni, mają wspólną pasję i pragnienie zajścia wysoko. Wiedzą, że muszą znaleźć sposób, by połączyć siły i wygrać pojedynek.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…